koza08 Hayalperesttt yaa 😍 ben ilk tam 5.haftamda gitmiştim göremedik keseyi. 5+3 te görebildik. Kalp atışı için erken mi bilemedim ama duyarız inşallah sağlıkla kalp atışlarını 🤗
Betul55 koza08 kalp atışı en net 6. Hafta bittkten sonra duyuluyor galiba. Bende duyamadım 7+2yim. Vajinal duyulur belki normal ultrasonla daha geç
Hayalperesttt koza08 ben kendim de biraz geç gitmek istedim hani bu ara gitsem duymaz sa gerilmeyelim diye biraz geç gitmeyi tercih ediyorum 8+1 de gitmiş olucam
Betul55 Hayalperesttt hurma zengin ve doğal bir folik asit. Aşırıya kaçılmadğı sürece zararı yok diye biliyorum. Hamile arkadaşlarımın önerisiydi bana da
koza08 Zynbnur ayy o da çok hızlı olur 😂😂 ama şu riskli ayları geçsek biraz da hissetmeye başlasak fena olmaz tabi 😋
Ozget koza08 hic korkmayin ben en başından beri vajinal ultrasonla bakiyo doktorum. Sagliksiz olsa asla bakmaz. Ki benim tüp bebek 😊
koza08 AlGa endişelenmeyin ben de 5.haftamda ilk gidince göremedim. Normal olduğunu söyledi. 5+3 te gördüm ama o da çok minikti. Tekrar gidince görürsünüz inşallah.
Feyza_d AlGa canım korkma benimde 5.haftada gittim görünmedi 5+4 de kalp atışını duyduk keseyi gördük
AlGa Ben cok korkuyorum cünkü cok ugrastim bebegim icin 😔🙏🏻 Birsey hissedemeyincede korkuyorum sürekli o bu normalmi o normalmi diye soruyorum herkese 😂
Zynbnur @Betul55 aynen benimki de 6 +2 idi duyulmadı vajinadan baktı ben birdaha gitmeyi düşünmediğim için ultrasona da bir daha girmek istemediğim için baktırdım vajinadan rabbim de mecbur etmesin hastaneye gitmeyi
koza08 Ozget kalp atışını duyalım da inşallah. Allah sağlıkla büyüyüp kucağımıza almayı nasip eder inşallah ☺️
Zynbnur @AlGa bende aynen çok istiyordum rabbime şükürler olsun nasip etti... Akışına bırakıp rabbimiz hayatı verdiyse idame ettirip devam ettirecek olanda odur... Hayat irade ederse hayatlanır inşallah duadan baska kapımız yok çok şükür
Ozget AlGa 7+1 canım nerede yaptirdiniz ilk denememi ? Bu kadar ugrasip pozitif gormek onu icimde hissetmek muhtesem bi duygu asla tarifi yok 😍
koza08 Ozget ben anca keseyi görebildim o zamanda. 😀 keşke duysam insanın içi rahat etmiyor duymadan ☺️ Ne mutlu size. Bana günler geçmiyor 😀
Simya Esra_aciyan hahaha aynı ben 😂😂 domatese asitli diyorlar ama ekmek arası domates col güzel gidiyo .
Esra_aciyan Simya ama çok güzel sandiwich yapıyorum ben😄bir tek onla rahatlıyorum gerçekten dünyanın en güzel sebzesi