Brnsl Duygucuk pedlerini beğendim kadife ben almadım ekstra minder falan. Tek başıma kapatıp açabiliyorum. Ben memnun kaldım geçti kullanmadık daha ama evde kullandım sürekli 😂 1000 liraya almıştık canım biz indirimde