Nvnnnn tugbadm yanlış görmediysem 100 u bulan sancıların olmuş canım 100 ile doğumu başlayan da var ama bilemedim düzensiz gibi geldi sancılar doktorunun fikrini al bence
Nvnnnn tugbadm sadece 1 kere 100 u bulmuş sancin ondan düzensiz geldi bana tabi tecrübeli arkadslar daha iyi bilir 😊
Muge0609 tugbadm Sancılarının hem aralıkları çok uzun hemde yetersiz hemen bugün doğurmazsın kısacası sancıların 100 üde vurmuyor en yüksek 40larda doğum sancıları daha yüksek oluyor
R_abia hunilimom benim düzenli 3 4 tane 50 ye 1 tane de 75 e vuran sancım vardı. Bu sancıyla açılmama bakıldığında 5 cmdi :) sanırım düzenli olması yetiyor 🤗
Sumeyye_g tugbadm düzensiz bir şekilde aşırı sancıların görünüyor canım bu ların çok fazla sıklaşması lazım senin hissettiğin bi şey varmı o önemli
tugbadm Sumeyye_g arada birtanem bel sğrısı adet ağrısı gibi oluyor inş doğum yakındır bekliyorum öyle
Sumeyye_g tugbadm sen belirgin hissedersen zaten yavaş yavaş sıklaşır onlar çünkü çok yüksek sancılar var rabbim hepimize sağlıkla kavuşmak nasip eder inşallah