Sleppy 1 numara 3 paket, 2 numara 2 paket almıştım. Bebeğim 3600 doğdu. Zaten hastaneden çıkana kadar kilosu düşüyor 3300 e falan düştü. O 1 numaraların hepsi bitince 2 ye geçtim. Bebeğim şimdi 50 günlük 3 numara kullanıyoruz. 1 numaradan gözünüz korkmasın küçük durduğuna bakmayın oluyor o bezler