Yasemince Yüsra,aden lina,nehir,altınay,eflal,efsa sec begen😄benim de bir kizim olucak insallah elisa kiymayi dusunuyoruz nasipse🤗
Gamze023 Bende 20haftalık oldum biz Elif Ada koyacagız Benımde hayalım Sueda idi ama Elif ismini çok istedı buyukler
Asilduru Gamze023 yaaa ne istiyorsan koy kime ne😒 Sueda daha güzel bence.var ya ben deliriyorum tam bi isim buluyorum biri burnunu sokup soğutuyor resmen isimden.sanki ben karıştım millete de onlar hiç çekinmiyor fikirlerini soran oluyor sanki.çok kızgınım bu konuda kusura bakma kardeşim.hala da karar vermiş değilim sırf bu yüzden
Fulyademet Hifa Erva Nisa benim kızlarımın isimleride Alânur Hiranur nasip olursa doğucak bebişimin adıda Nisanur olucak
Esra32 KymetKaplan Ebrar ismini aslında seviyoruz şu çocuktan al haber de var ya tatlı mı tatlı bi kız nasip bakalım 😄
Sebosss Bende kızıma Buğlem Elif ismini koyicam inşallah canım 😍 Sabırsızlıkla bekliyorum artık kızımı ama gelmeye niyeti yok hiç 🙄38+5 olduk ama gelmiyor kizcemiz 🤣🤣
Sebosss Esra32 Amin canım inşallah 😍 dua edin inşallah kavusalim hayırlısıyla 😍 son vakitlerin stresi çok fena 🙄
Svcnn Esra32 hic sormayn cnsyetini ogrendgmzden beri su mu olsn bu mu.olsn yk.bunn anlami iyi degil yk bu sunda var yk.bu ck sradan yk bunn anlami yk dye dye elimz kulagmzda biz ismini belrlemedk
58Vildan Canim kızımız olsaydı Iclal, hüma, belinay, nisanur, beren isimlerinden birini koyucaktik. Anlamlarida cok güzel hele hümanin 😍
Brlkrdln Rabbim nasip eserde hamile kalırsam kızım olursa Sura koymayı düşünüyoruz eşimle Anlamı : Sure demek