tubizm aynı sorun bende de var 36+5. 14/10 a çıktı tansiyon ilacı başladım. İki günde düzeltti. Bir hafta sonra yine arada yükselmeye başladı. Dün gece 15/10 oldu. Doktorum çok sıkı takip et. Öyle yükselince 15 dk da bir ölç düşmesse beni ara. Baş ağrısı geçmezse hemen hastaneye gel dedi. Tansiyon yüksek giderse erken alıcaz bebeği dedi. Her akşam yüreğim ağzımda