Skn23 doğumdan , sezeryandan çok suni sancı verirse diye düşünüyorum . 1cm açılma var demişti muayene de . Geçen hafta yengem doğum yaptı . 3cm kendi açılması vardı 12 saat suni sancı verdiler kız mahvoldum açılma devam etmeynce 12 saat sonra sezeryana aldılar boşuna acı çekti resmen . Onu görünce çok etkiledi beni . O yüzden suni sancidan korkuyorum😔