Sade soda olmada asla günü kapatamam 🤭 Günde 3 şişe net içiyorum....Mide yanmasına bire bir...En iyi dostum diyebilirim 👍 36+6 haftadayım daha 1 kere ne kramp girmiştir,ne diş ağrısı,ne de midem de sıkıntı çok şükür...Tamamen MAGNEZYUM ihtiyacını karşılıyor...Ve magnezyum ilacı nedir görmedim bilmem bile soda sayesinde...🧿🙏🏻