Dilarailhan Hamişlerim , 11 haftalık hamileyim Çin takvimine göre erkek bebek dünyaya getireceğim , sizce doğruluk oranı nedir siz Çin takvimine bakmış mıydınız acaba cinsiyet öğrenmeden önce
Arzuarzu Eğer benimde cinsiyet değişmezse doğru çıkar kızdı çünkü☺️ Doktorumuz da 14+5 haftalıkken baktı kız ama kesin diyemem demişti
zelis63 Dilarailhan benmde doğru çıktı oğluşum olacak 🤗 ama arkadasıma baktım onun kız göründü ama erkekmiş onunda
Dilarailhan zelis63 demek ki her zaman doğru olmaya biliyor , %75 felan doğruluk oranı diyebiliriz belki 🥰🤰🏻
eliffgullu67 zelis63 benim kimlikte yazan doğum tarihimle doğduğum tarih farklı hangi tarihe göre bakmalıyım ☺️
Dilarailhan Berfff2 ayy eğlencesine bakmak gerek o zaman çok Ümit bağlamadan 🤰🏻 En iyisini iyi doktorlar bilir tabi sağlıklı hayırlı bir bebiş olsun da gerisi önemli değil hiç 🤱🏻🥰
Happy46 Dilarailhan 15 şubattan önceyse doğum tarihin yaşına 2 ekliyorsun Şubattan sonra ise 1 ekliyorsun ben bu şekilde kime yapsam doğru çıkıyo oğlumdada çıktı 🤷♀️
Simya Happy46 canım hangi siteden bakıyosun ben googleden aratıncs bi kaç site var kimisinde erkek diyo kimisinde kız diyo şaştım 😂😂