Minnosannis01 Kızlar 4. Drum ama yok içime sinmiyor alacele tavırlar bastan savar gibi. Ne kiloma bakılıyor ne tansiyonuma. Megamedipole gideyim dedim sezaryen istiyorum ben 4500 falan orada pahalı geldi baya. Yokmu bu civarda öneriniz ilgili güler yüzlü bi dr??
Kbra1234 Minnosannis01 bu dediklerini benim doktorum her gittiğim de yapıyor bende mega medipole gidiyorum memnunum
lazkizi61_ Minnosannis01 esenler medipolde emine zeynep die bir doktor var onu çok övüyorlar çok ilgiliymiş bi bakim isterseniz. bende medipole gidiyorum hastane felan çok iyi çalışanlar olsun güler yuzluler
GeeeF Minnosannis01 esenler avicenna de sercin ordu tavsiye ederim fiyatlarda diğer hastanelere göre daha uygun
burcuisik12 Minnosannis01 canım.cocuklugum gungorende gectı arkadaslarım güngören ozel hastanede yaptı dogumu. Hatıce yalcınkaya oneririm bende 2 ye hamileyim bagcılar iklim hastanesinde nehir bayrama giidyorum bi randevu İcin 2 saat bile bekliyorum doktor cok iyi ve işini cok iyi yapıyor ben doguma bu doktorda girmedim medikalparkta yaptım ama esenler guney hastanesinden bagcılara geciş yaptı bi googleden uzmanlık alanlarına bak derim iki doktorunda💕💕❣️
lazkizi61_ Minnosannis01 normal 1300 zorunlu sezeryan 2000 isteğe bağlı net nekadar bilmiyorum ama 3500 olduğunu duymuştum
Minnosannis01 lazkizi61_ bendede panikatak var normal istemiyorum. Ama ne kadar pahalı sezaryen fiyatları🥺
lazkizi61_ Minnosannis01 isteğe bağlı sezeryan fiyatları gerçekten çok pahalı benim de ilk doğumum olcak nasipse ama normal istiyorum sezeryanda daha çok korkuyorum
Ayferrrr Güney hastanesi Mustafa bey var ben ona gidiyorum gerçekten çok iyi bir doktor ve detaycı ,hastane fiyatı da avicenna ya göre daha uygun