fatooss Biranne00 canim doktorum bugun bana orta riskli dedi baska doktorlara sordum onlarda normal diyor kime inancami sasrdim
Biranne00 fatooss orta riskte olması için nasıl anlatsam 23 yazan yerdeki çizgi var ya kuzum onun grafikteki eğik olan çizgiyi geçmiş olması gerekiyor diye biliyorum. Ultrasonda ense kalınlığı ne çöktü peki canım
Junemother Merhaba 13+4 ye ikili test yapılır mı bilgisi olan var mı? Doktora o zaman randevu buldum ama emin de olamadım geç kalmış olmayayım ☹️
fatooss Junemother canim 14 haftaya kadar yapiliyor ben ole biliyorum suan gitsen 1 haftaya sonuclarin cikar
Junemother fatooss Şu an 11+5 im canın randevu da 13+4 olucak o zaman sıkıntı olur mu acaba geç kalmış olmayayım ☹️
fatooss Oykutoskuzey him anladim cnaim ben arada kullandigim icin birakmaya calisiyom oyuzden solemedim