3406044 ben doktor suyunda azalma var suyun gelıyor dedigı halde anlamıyordum sızıyormus megersem her tuvalet sonrası ıc camasrım asırı ıslak tı tuvaletten sonra oluyor sanıyrodm doktr dedı hıcmı ıslanma yı hıssetmedın camasırnda dedı Bnde evett hissettim ama normaldr diye farklı dusunmedım demstım yanı anlamıyorsun bile canım yorgun gelmedigı ıcn. En sonda catal muayenesinde bu sıvıyı anlamak ıcın catala cıkmstm orada bir aletle bakmstı sırınga gbi daha da buyuk bıse onla sıvı aldı alttan evet amınıyon sıvısı sızıyor diyerek son noktayı koydu oyle oldu canm. Uzun yazdm ayrıntılı olsun diye 😌