Canım benim de 26 haftalık çok Azalmış, bakalım nereye kadar dayanabileceğiz bilmiyorum. 32 yi bi görsek diyor doktor. O kadar kalırmı içerde garanti vermedi. bence senin yine 32 fena değil.en azından riski atlatmışsın çok şükür. Perşembe günü söyledi bana doktor dediği günden beri havuç suyu içiyorum 4,5 litre günde normal su içiyorum dün tekrar gittik kontrole ama artma yok dedi. İnan bende ne yapacağımı şaşırdım. Bilmiyorum yani. Birbirimize dua edelim.