Bestte9989 gizembas 2 dozuda vuruldum hiçbir acısını ağrısını çekmedim duş bile aldigim oldu gelir gelmez sadece üstüne yatarken bu kolundan asi oldun der gibi hatırlattı ikinci doz ama acı değil ağrı değil hafif sis gibi baktım sislikte yoktu korkulacak bişey yok merak etmeyin
BeybininAnasi gizembas ateş yapmıyor, birazcık ağrı yapıyor ama o da bence bünyeyle alakalı biraz. Benim ilk doz 1 hafta hafif hafif ağrıdı. İkinci doz epey ağrıdı ama 2-3 günde geçti. Ağrıdıkça buz kompresi yapmak iyi oluyor
Hilallsen gizembas inşallah artmaz. Bende vuruldum şimdi ama şu anlık bir şey yok. Ama bende biliyordum bir kaç saate artacak 😞
Anasinifci gizembas ben dün aşı oldum dün bi şeyim yoktu bugün çok hafif ağrısı var sanki hamlamışım gibi ağır bi şey kaldıramıyorum o kadar. Korkacak bi şey yok.
Bilgeninannesi Herkeste farklı reaksiyon gösterebilir aşılar da ilaçlar da kişiden kişiye farklı yan etkiler gösterebilirler veya göstermezler.
Suheyla19A gizembas canim kisiden kisiye degisir o kiminde ates felan yapiyomus bende yapmadi cok şükür sadece ignenin yeri 2 3 gun sizladi ilk gece o kolumun ustunde yatamadim onun disinda baska bi yan etkisi olmadi bana
Sema__ Merhabaa🤗Sağlık ocağından tetonoz aşısı için beni aradılar. İlk dozu 2o haftalikken vurucaz dedi. 2.yi de doğumdan sonra dedi 🤨 kaç doz ki bu aşı?
Hilallsen gizembas valla canım geçen ki gibi artmadı. İlkinde daha şiddetliydi bugün biraz daha iyi. Sen ne durumdasın. Umarım artmamıştır.
Esra4624 gizembas bende bugün oldum aşıyı canım biraz ağrıyor ama bi şey yok bende ya genelde bilmiyorum ileride ☺️
gizembas Esra4624 ben de iyiyim cok cok hafif agrisi oluyo bi sey tasirken falan onun disinda iyiyim yarina artmazsa 😄
gizmo1696 gizembas ilk vurduklarında ağrı olmadı gün boyuda ağrım olmadı fakat gece kolumda sanki yumruk kadar taş koymuşsun gibi olmuştu birde ateşim çıkmıştı
Sedatadik gizembas hayır olmuyo ben bu ayın 22 sinde 2.dozu mu olcam igne yaparken hiç anlamadım bile yapacak diye beklerken tamam bitti dedi ebe
Esra4624 gizembas biri dokunmadığı ve çarpmağım sürece iyi bnm de aşı ama kaşınıyor ya sende var mı canım