Bsecill Gizemarss normalde kola tüketmiyorum zararından ötürü senede 1 kez ya içerim ya içmem gebelikte çok daha fazla dikkat ettim paketli meyve suyu dahi içmedim . İçmeseniz iyş olur ama yinede sizin tercihiniz tabi ki
Mondlicht Gizemarss kötü örnek olduğumu biliyorum ama ben içtim 🤦🏼♀️ özellikle de hamileliğimin son dönemlerinde mide bulantımı ve hararetimi bastırmak için neredeyse günlük küçük bir bardak içiyordum başka türlü olmıyordu😔
Bkta Canının kocaman bir bardak fanta çekmesi ama kendine ve bebeğe hiç bir faydası olmadığı için içmemek 🙄😊 doğumdan sonra burgerla beraber hayalini kurmak 😁
Baloglum93 Hiç kullanmam alışkanlığım yok anca doğum günü felan varsa birinin öyle bı yarım bardak belki o da sarisindan
Leyla9292 Gizemarss ben içiyorum canım çektikçe bu gebeliğimde çok canım çekmiyor fakat önceki gebelikte canım feci çekiyordu bende çok seviyordum içiyordum normalde çok sevmem aramam oğlum dört yaşında şimdi oda aynen öyle seviyor içiyor