Gizemarss Kizlar hamilelikte kola hakkinda ne düşünüyorsunuz evet zararini hepimiz biliyoruz ama arada sirada sanki ihtiyaç duyuyormuşum gibi oluyor hiç böyle oldunuz mu sodayla filan dengeliyim diyorum yok yerini tutmuyor bende bikac yudum içiyorum
Minnosannis01 Gizemarss gebelik öncesindede pek tüketmezdim o yuzden zorluk yasamadım. Eşim bebek kıkırdak içersem asitten erir düşüncesinde zatwn🤣 hiç cnmda istemiyor Allahtan
iremylmz Gizemarss yani bende çok severim ama hamilelikte özellikle alıp içmedim hiç, eşimin bardağından otlanıyorum😂 bence sizde içmeyin bizlere zararlıyken bebeğe zararı daha fazla olur bence Allah korusun
Songsong Bilmiyorum ama ben belkı 7 8 defa ictim oakdar kasmıyorum biz iötik diye o da kola icmiş olmuyor ya
Gizemarss iremylmz şöyle normalde eve almayız çok tüketmeyiz yani ilk defa oldu ama cidden rahatladim ya 😂
Emk5341 Geçende bir doğum koçu mide bulantımın geçmesi için buzlu kola içmemi önermişti. Evet kola zararlı ama normal bir insan için de zararlı. Arada sırada bir bardak içmenin zararı olmaz bence. Yediğimiz diğer şeyler ne kadar sağlıklı ki zaten?
duygusm Gizemarss Sık olmamak kaydıyla arada nefsinizi köreltecek kadar içebilirsiniz. Tabii ki yararlı bir şey değil ama zehir de değil. Kafein içerdiği için o gün kola içtiyseniz çay içmeyerek dengeleyebilirsiniz.
Deletedmom124 Gizemarss asiraya kaçmadan içebilirsin canım hersey zararlı ona bakacaksan ben takmıyorum içiyorum arada 16 aylık oğlum var ona da iciriyorum zararlı ama bende görüyor çocuğa zararlı diyip önünde içmem saçma olur düşüncesindeyim
Bebiskomm Gizemarss valla biraz once ictim fast foodla beraber:) bukdr takmamak lazım insanlar çöpten yemek yiyor bisi olmaz 😊
Esraygtf Gizemarss haftada 1 defa falan içiyorum ben doktorum o kadarının bi zararı olmayacağını söyledi
Sumeyye_g Gizemarss valla canım gebelikten önce çok içerdim aşırı hemde 6 Aydır artık ağzıma sürmedim rüyama bile girdi ama içmedim nasıl başardım bilmiyorum bağımlıydım resmen kolaya sende içme tut kendini bişey olmaz zararlı sonuçta yok öyle Aşerdin bişey olur iç diyenlere bakma içme tut kendini