Hamileanneler_25 Kbra_nur evet iç karnımız büyük demek ki bu halde zor hareket ediyorum egilemiyorum öyle olsam düşünemiyorum 😂ikinci hamileliğim bide ilkinde de karnım yoktu bunda da
Seda_123 Kbra_nur 20 den 22 den sonra çıkar canım hem daha erken benimde 25 den sonra belli olmaya başladı şimdi 33 haftalığım zorlanıyorum 😂
sevval55 Kbra_nur kuzum aslında normal olan zaten 23-24-25 haftalıkken karnının cıkması. Cunku anca karnımızın belirgin olacak boya kiloya geliyor. O 14-15 haftalık karnı burnunda olanlar ya kendi kilosu olanlar yada hızla kilo almaya baslayanlar
Sirin_beyza Kbra_nur canm ben 36 haftaya giriyom millet 5 ay sanıyor ben 6 aylıkken hamile olduğumu bilmeyenler vardı🤭😀😀kimisi benm gb iç karnı oluyor kiminin dış
Guler06 Kbra_nur bende oyleyım 21 haftayı suan nasıl cıktı birden cıkıyo sanırım seninde cıkar korkma hamıle oldugum hala dısarıdan bellı deıl düşün 😊
berf_16 Denizincani 30+4 üz ilk 4 ayım çok sıkıntıydı 57 kılo ile hamile kalıp istifralar yüzünden 7 kılo verdim 50 kılo oldum şuan daha yeni yeni kılo alıyorum 53 üm
zelis63 Kbra_nur canm ben hiç sorun yapmıyorum ama şimdiden az bisey var ama bazen eğlirken karnım ağrıyor büyüdüğü zaman düşünemiyorum 😅 son aylar birden pıtlar
Kbra_nur Denizincani suan 18 haftalıgım cok yemiyorum ben ya yani iştahım hiç yok öyle ama yemek vs seçmem 😅 baklm ilerleyen zamanlarda alcakmıyım
Zehra34 Kbra_nur ben 20 haftalık hamileyim daha anca çok az bi şey çıktı illa çıkacak o karın bu zamanlarının tadını çıkar
seheryldrm Kbra_nur bende 22 haftalığım yeni yeni belli olmaya başladı endişelenme canım hem büyümemesi daha rahat emin ol😄
Balimkiz Kbra_nur bence kafana takma senin haftanda hiç karnım yoktu şimdi 26 a gircem hala çok küçük kimse inanmıyo önemli olan bebeğin sağlıklı olması