Gözün aydın c geçmiş olsun okurken hem güldüm hem kendi doğumum aklıma geldi sen kendini yere atmışsın bende ayaklarımı tavana dikmiştim doktorum görünce gülmüştü daha bunu görmediydim sayende görmüş oldum ayaklarini kaldırınca ne oluyo ki demisti bende sancim geçiyor demistim pskolojikmiş meğerse sancı gittiginden değilmiş hala aklıma geldikçe gülerim😂😂😂