Rabbim tüm hamilelerin benim gibi güzel rahat bir doğumla yavrularını kucaklarına almayı nasip etsin 🙏🏻Evet şimdi benim hikayem ...39+4 deydik 24 kasım günü öğlen saatlerinde akıntım olduğunu fark ettim ama bir haftadır sürekli su, jel kıvamlı akıntım falan oldupu için pek önemsemedim. Lavaboya gittiğimde akan şeyin kan olduğunu fark edip ablamı aradım oda bir ay önce kanama nedeniyle acil sezeryana alınmıştı. Durumu ona danıştım hemen hastaneye gitmemi söyledi , babamı arayıp beni almasını söyledim. Bir saat somra babam ve annemle birlikte eşyaları da alıp hastaneye yola çıktıl. Eşim gardiyan olduğu için telefonu yanına alamıyor durumum belli olmadam haber de vermek istemedim. Yarım saat içinde hastanedeydik,muayene somrası 3 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum. O an hem çok sevindim hem de beni neyin beklediğini bilmediğim için biraz korku başladı. Suni sancıyla doğumu hızlandırıcaz diyip yatışımı yaptırdı , yatışım yapılana kadar yürüyüş yapmamı söyledi bubarada eşimi de arayıp hemen gelmesini söyledim. Saat 15.00 gibi yatışım yapıldı ve hemen nstye bağlandım benim avantajım yatarak bağlı kalmadım ayakta yürüyüş halinde bir saate yakın nst de kaldım. Daha sonra nst sökülüp lavman yapıldı . Yarım saat kadar sonra doktorum nuayene için geldiğinde suyumda geldi. Aetık doğumun daha da hızlanacağını söyleyip beni sakinleştirmeye çalıştı. Suni sancıyı doz doz arttırdığımda artık 35-40 saniyelik sancıları karşılamaya başldıö pilates topu üzerinde. Sancılarım sıklaşımca duşa girip sıcak suyla masaj yaptırdım. Bir ara dayanamayıp doğurmak istemiyorum diyordum😂 eşim ablam ve annem yanımda beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı, belime masaj yapıp top üzerinde beni tutuyorlardı. Bu durumda eşimin desteği her şeyden önemliydi. Bir ara yere çömelmek isteyip dayanamayıp kendim yere atmıştım doktor gelip bu kız niye yerde sürünüyor diye şaşırmıştı😂en son ıkınma isteği geldiğinde ebeye hemen haber verdik, alttan muayene ettiğinde 9 cm diyip hemen doğumhaneye aldılar. 3-4 ıkınma ebeyle birlikte yaptık , doktorum geldiğinde aynı şekilde 3 ıkınmadan somra artık ıkınmamamı söyledi ama kendime hakim olamıyordum ebem başıma gelip beni sakinleştirmeye çalıştı ve bebeğimin içimden kayıp gittiğini hissettim. Bembeyaz teniyle ağlıyordu. O an yaşadığım acıları unuttum. 18.38de girdiğim doğumhanede 18.58de bebeğimi kucağıma aldım. Bebeğimin kontrolleri yapılırkem benim de dikişlerim yapıldı 20 dakikada o sürdü. Dikişleri malesef hissettim o canımı biraz yaktı. Fazla dikişim yok , doktorum dikişlerimi yaparken beni tebrik etti. Çok güzel bir doğum yaptın seni tebrik ederim diye. Temizleyip üzerimi giydirdiler mis kokulu oğluma kavuştum . 3.650 gr 51 cm doğdu . Bu arada bir haftadır sürekli su şeklinde akımtım oluyordu ama doktorumu ve kimseyi inandıramadım bu duruma . Ebe alttan muayene ederken kesemin patlamadıpını ama suyumun sızdığını söyledi bu da malesef bebeği enfeksiyona açık hale getiriyprdu biraz endişelendirmişti bu durum beni ama çok şükür enfeksiyon kapmamıştı .
Sizlere en büyük önerim depend mutlaka ama mutlaka alın ben iki paket kullandım. Çok büyük bir rahatlık. Bu arada acılarınız inanın dayanılmayacak gibi değil kendinize güvenin bebeğinizin sesini duyunca her şey geçiyor. İlk üç gün sütüm gelemdi malesef ama pes etmedim üç kere mama verdim aç kalmaması için dördüncü günde sütüm rahatlıkla gelmişti artık. Sorularınız varsa seve seve cevap verebilirim güzel anneler