Kızlar bebek hareket edince agrım oluyor kasılıyor sanki orası bide adet agrısı gibi agrım oluyor hafıf hafıf sizde de oluyor mu normal mi sizce geceleri uyumak haram oldu ikide bir uyanıyorum agrıyla daha kontrole gitmemize var burdan sormak istedim??