minikmucizem1_ Tubasim herkes öyle adetten bi kaç gün sonra çektirmişte ben adetin 14. Günü çektirdim ins yumurtlama olur bilemedim bu ay çöp mü olacak acaba
Tubasim minikmucizem1_ adetin 14.günü normal şartlarda yumurtlama olan günler zaten,hiç mantıklı gelmedi bana🤷♀️ Ben ilk defa duyuyorum böyle bi şeyi. Eğer ki bu ay tutmazsa diğer adet döneminde femara kullanın bol bol incir yiyin
minikmucizem1_ Tubasim inş olur canım ya sabahları zeytinyağına koyduğum incirden yiyorum bakalim bu ay olmazsa diğer ay aşılama