kızlar merhaba bugun 28+6 olduk bu postu actıgımda detaylı usg den yeni gelmiştik bugun de kontrolüm vardı sağ tarafta direnç yüksekliğim vardı bu haftalarda gecebilirmiş ama geçmemiş fizyolojik bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu dediler ilaç vs yok vermediler normal 3 hafta sonra normal kontrol var bole olanınız bildiğiniz varmı cok merak edıyorum cok takıyorum