Kızlar şuan 22+4 haftalığım 10 gün önce detaylıda sağ tarafımda direnç yüksekliği çıktı 28.haftada tekrar kontrolü yapılacaktır diye not alındı.. doktora sorduğumda o hafta takibini yapacaz dedi yine detaylı ultrasona gircem muhtemelen ama aklıma takılan şu Burda direnç yüksekliği çıkan iğne yada kan sulandırıcı alıyoruz yazıyor neye göre oluyor bide ağrı yapıyor mu sizde de lütfen yardımcı olur musunuz ???