gzm_42 hayir canim ben kuşak gibi birsey bağladım sonra lohusa terlemesi oluyormus galiba adı dogumdan sonra hergun 4-5 ust degistirecek kadar su icinde kaliyordum oda beni sıkıyordu çıkardım ve malesef dün dus aldim canim sol kasigimda yesilimsi birsey farkettim mercimek tanesi kadar hafif dikisin üstüne bastirinca yesil iltihap çıktı cok korkuyorum baska hiçbir yerimde yok esim derinin üstü kıl kökü diye benim icimi rahatlatmak istese de ben dikisim enfeksiyon kapti diye korkuyorum yarin doktora gidecegim insaAllah randevu vardir ama benim bildigim birde sezeryandan 1 haftaya kadat enfeksiyon olusursa olusur yoksa olmazmis benim 40m birkac gune cikacak sence dikislerim midir yoksa uzerine oturdugum icin baskidan mi olmustur