94ipekkk benimde 40'm pazartesi oluyor gidecem merak ediyordum burada bekliyim😊 Bu arada benim sezeryan dikisimin bir tık üstü sismis kasik bölgesi acaba emzirirken cok ustune oturuyorum diye mi oldu enfeksiyon sezeryan sonrasi ilk 48 saat oluyormus cok dikkat ettim temizliğime enfeksiyon olsa anlardim degil mi