Aralık’ta doğuracak anneler daha mı evhamlı anlayamadım. Uzun süredir burdayım en çok şu zamanda okudum ‘sancı Nası olur, Doğum Nası başlar, yalancı mı gerçek mi sancı, doguruyomuyum” gibi postları 😁 daha önce ya dikkatimi çekmiyordu yada bu kadar çok post açılmıyordu 🤭 şimdi bende bi Aralık annesi olarak tecrübeli annelere aynı konudan sormak istiyorum 😑 dün gece agrılarım vardı belimde karnımda, Üst karnımda, karnımın sol tarafında. Ama bu doğum sancısı mı çözemiyorum. Çünkü ağrı olsada beni kıvrandıracak bi ağrı girmiyor. Düzenlimi diye bakıcam ama ya bu sancı değilse basit bi ağrıysa diyorum. Düzenine bakmasam ya sancıysa, doktora yetişemezsem diye korkuyorum. Kabızlık var acaba omu karnımı ağrıtıyor diyorum. Tecrübesizlik çok zor 😓🤯 beni bi aydınlatır mısınız? 😑🤧