Bende nisanliliktan beri aramız iyi olsun diye yemeklere çıkarttım arkadaş gibi olmaya çalıştım ama sonra bı baktımki bana söylediklerinin hep tersini uyguluyor patavatsız konuşmaları çok oluyor
Resmen bana farklı söylüyor uygulamada yaptığı farklı. İçime hiç sinmedi hiçbir seyimi paylaşmam ama şehirler yakın olduğu için her ay görüşmek zorunda kalıyorum kaynanamda buluştuğumuz için. Merhaba dan öte gitmiyorum sabrediyorum sadece ayda bir gun. Sizde öyle olun bence bir araya gelmek zorunda kalıyorsunuz çoğu zaman