merveserkan0197 bence bu seferlik git. Zaten fena bir insansa düzelmeyecek aranız. Ama ne olur, ben gittim, adım attım, ayıp etmedim, davete karşılık verdim deme gücün ve hakkın olur. Bir akşam katlanırsın. Sonra yine görüşmezsiniz kesin. Biri de birşey derse ben elimden geleni yaptım dersin.