HilalG iremylmz ben 23 senin erken se ben geç kaldım o zaman doğana kadar 21 olursun zaten tam iyi ara da fazla yaş farkı olmasın zaten🤗
HilalG iremylmz Pes etmek yok elbet hepimiz bebekli anneler olacağız😅 çatlama iğnesi oldum 5 gün önce o yüzden biraz ümit ediyorum ama bilemiyorum ya Kimisi ilk de tutmuyor 2'de tutabiliyor diyor
iremylmz HilalG çatlama iğnesiyle ilgili hep pozitif şeyler okudum şimdiye kadar yani olumsuz düşünme inşallah olur, pozitif ol hep iyi düsün
HilalG iremylmz Beşiktaş yazan mı😅 İnşallah ya Türklere falan bakıldı İşte benim bir sıkıntı çıkmadı şükür kist vardı sağda onun tedavisinide oldum Hormonlarım da iyi ayın 17'sini bekliyorum🙈🤗
iremylmz HilalG evet kuzum o benimm. ne güzel bak hep böyle iyi konuşalımm inşallah daha iyi haberler alır daha cok sevinirsin 😻😊😊