berf_16 canım nst benim hastanemde 32 de başlamıştı ben zaten 34 de doğum yaptım ama onun öncesinde de hep sancı yaşadığım için girerdim 20 dakika sürer alttan muayene çatı muayenesi iki parmağını sokup bakar anlık acı oluyor ama hemen bitiyor zaten yapan kişinin eline de bağlı benim doktorum yaptığı zaman acı duymamıştım ama ebe yaptığında çığlık atmıştım