berf_16 32.-33 haftalarda nst istenilmeye başlıyor. Ekg cihazı gibi bisey biri senin sancılarını biri bebeğin kalp atışlarını dinliyor 15 dakika sürüyor. Çatı muayeneside 37-38 gibi yapılıyor. 37+5'im bikac gün önce çatı muayenesi oldum bende burada anlatılanlardan dolayı aşırı korkardım boşuna kendimi yıpratmışım hicbisey değilmiş. Ayrıca 37-38 gibi bebek gelişimini tamamlıyor zaten çatı muayenesi oldun diye hemen doğurmuyorsun merak etme :) bak ben 2 cm açıklıkla geziyorum günlerdir:) doktoruna güven sağı solu dinleme ☝