eyvahanneoluyorum biz bilmiyorduk evet kanka hacmini ve akisini artidigini basıncı artırıp kandaki O2 miktarını azalttığını dusunemeyecek kadar cahildik çunku 😂 Vücudun bir mekanizması var bizde bundan korktugumuzu belirttim yukarıdaki yorumlarda her banyosunda kaynak suda yıkanan kadinlar olarak korktugumuzu da belirttik ama rahmin açıldığını hic kimse yaşamamış sicak sudan kaynaklı biyolojik saati gelince bir bebek geliyor zaten 😉 bunun da bilincinde olarak rahat rahat duşumuzu alalim dedik kapiş