Adige09 bu alanda uzmanlık eğitimi almışsınız gibi kesin ve net konuşmuşsunuz. Bende doktorumun bana söylediğini yoruma açık olarak ifade ettim. Zaten basit bir Google aramasında da buna benzer cevaplar var:
“ Hamilelerin vücut sıcaklığını artıracak her türlü eylem anne karnındaki bebek üzerinde potansiyel zararlara sahip. Sıcaklık arttığında vücut terleme yoluyla ısı kaybeder. Bu sebeple cilde yakın damarlarda genişleme yaratarak kan akımının buralara yönelmesini sağlar. Bu durumda anne adayının beynine giden kan azalacağından ani bayılmalar olabilir. Aynı nedenlerle bu dönemde bebeğe giden kan miktarında azalma olabilir. Dolayısıyla 9 aylık dönemde sauna ve benzeri ortamlardan uzak durulması sağlık açısından yararlı olur. “