Sedaaa87 bende konusayim bari. Benim kaynanam hamileligim ilk haftalarinda evde bulantidan agliyordum. Açım anne esim gelene kadar dayanamıyorum birkacgun gelsen kalsan olur mu demistim. Bana sizin ev sicak gelemem demisti. Ben de annemin yasadigi sehire taşındım. Cunku istanbulda yalnizdim ve esimin ailesinin umrunda degil. Simdi 30 haftalik oldum. Ailem herseyimi yapti, yapıyor maddi manevi. Esimin anasi babasi doguma gelecekmis.olmaz dedim. Ben ameliyatli annem yanimda kalacak evim kucuk salonda yatacak annem. Senin baban anan ne yspscak burda. Ben kendi babami istemiyom rahat edemem diye. Bir de kaynanam temizlik yemek yapmaz, cocuga bakmaz kucuk bebek tutamazmis. Eeee gelecek kontes annem hizmet mi edecek. Delirecem...