Gamzeli_1 kesinlikle katılıyorum. İnsan yabancıdan bir yardım teklifi bile duyunca mutlu oluyorsa , anne baba dediğimiz eşlerimizin ailesinden neden bir şey beklemeyelim. Onlara mı sordun çocuk yaparken , para neden gönderecek size diyenleri merak ediyorum zaten , ne kadar desteksiz bir şeyler yaptılar