Htc_e kendi ailesi yardımcı olunca karşı taraftanda en azından bir ihtiyacınız var mı cümlesini bekliyor insan. Belli bir süre sonra niye herşeyi benim ailem yapıyor diye de sorgularken buluyorsunuz kendinizi. Kendi ailene de gerek yok, ihtiyacım yok diyorsun ama evlat işte . Anne olunca ömrüm yettiğince elimden geldiğince evladımın yanında olmak isterim ben mesela, çocuğu yapıyorsan başının çaresine bak ben senin yanında yokum demem