Bebegimbenim3 çok geçmiş olsun birşey olmamıştır Allahın izniyle bebeğinize, bileğinizde bir an önce geçer inşallah. Bu minibüsçülerinde merhametlisi anlayışlısı milyonda 1 bile değil insanın canını hiçe sayarak hareket ediyorlar siz orda Allah korusun başınızı felan çarpıp çok dha kötü şeylerde yaşayabilirdiniz plakası varsa beyaz masaya şikayet edin yada saatini ve güzergahını söylerseniz onlar biliyolar öyle şikayet edebilirsiniz tekrar çok geçmiş olsun