Kizlar bugun kontrole giderken dolmus tam inicekken haraket etti ve cok sert düştüm karnimin üstüne ve bilegim de altta kaldi.😔 direk acile alindim cok sukur biseyim yok nst flan girdim. Ama bilegim şişti ve müthiş bir agri var ortopedi korumali rontgen cekti celik yelek faln giydirdi.terefdut ettim ama mecburr cektirdm bilegimi sargıya faln aldi cok agri var.36 +1 haftalik hamileyim. Bebegime bir zarari olmus mudur rontgenin korkuyorum yinefr😔 var mi sizinde bu haftalar çektirdiğinz rontgen faln.