Kesin bişey diyemem ama bende 5.haftada aynı durumu yaşadm ve acile gittim, bebepim daha önce ultrasonda okadar net görünmemişti o gün kagverengi leke geldikten sonra bebek görünmeye başladı, büyük ihtimal yerleşme kanamasıydı, umarım bi sorun yoktur hastaneye gitmelisiniz.