Filiz_ canım ben de eskişehirliyim benim de nasipse ocakta olucak doğumum ama özele şehir hastanesi arasında kaldım özel rahat oluyor ama çok para istiyorlar devlete olucam diyorum duyduğum kadarıyla çok suriyeli var hastanede öyle mi gerçekte ya da eşin refakatçın olarak kalabiliyor mu yanında izin veriyorlar mı