Sezaryen sonra misina gibi bir ip ile dikişim yapılmış. Ilk doğumumda lazer dikiş yapılmıştı ip yoktu. Şimdi iki ucundan tel tel görünüyor. Bu dikiş alınacak mı acaba bir bilgisi olan var mı. Perşembe günü doktora gideceğim ama kafama takıldı. Çok kötü görünüyor kenarları derinin içine girdi sanki. Aldırmam gerekirse canım yanar diye korkuyorum. Bir bilgisi olan yardım etsin 😭