Busy92 benim erken Doğum riskim vardı. Hala da var da neyse minicik doğacak falan demiştim doktoruma o da akşam saat 10 bir su bardağı süt, bir tane muz süt ılık ya da soğuk tercih meselesi blendırdan geçir iç demişti. Bu sadece bebeğe kilo aldırır dedi. Ben yanında 6 tane fındık 2 tane ceviz de tükettim. Bebek 2 hafta önden gitmeye başladı bu seferde dur içme muzlu sütü demişti 😃😂