Meltemkskn berf_16 canım 34 den sonra nts ye giriyoruz eğer sancın yoksa çatı muayeneside genellikle 37 haftada oluyor ama her doktor aynı haftada bakmıyor
Sakine07 Gulibikkan bende sizinle aynı Zamandayım ama kiloda aynı bebeğimin doktorum bana 2hafta önden gidiyor dedi bence takılmayın kilosuna
Linesarye berf_16 ben ntsye 34te girdim.. catı muayyenesi icin bisey demedi ama.vakit var 37 38 diye duymuştum