Fazla anne olma isteği bu hormonu yükseltiyor ve ilaç tedavisi başlıyor eğer ilaçla geçmezse burundan beynim o hormon bulunan yerine müdahale ediliyormuş benim görümcem geçti bu süreçten anlattıklarını aynen aktardım size. Bence biraz düşünmemeye çalışın, beyin o kadar güçlü ki bütün vucudu yönetiyor