yazannesi Pandabekleyenanne bu çok güzel görünüyor, ben de inglesina trilogy düşünüyordum ama buna da tutuldum😍 ağırlığı nasıl kullanım açısından acaba ?
Pandabekleyenanne yazannesi tek elle açılıp kapanıyo zaten o yüzden bunu seçtim bir de tekerlekleri büyük oldugu için çok rahat bir yere inip çıkmak amortisörleri çok güzel yaylanıyor araba