Prensannesi2020 Merhaba kızlar ilk bebeğim olcak bebek arabası konusunda kararsızım memnun olduğunuz yada asla alma dediğiniz araba var mı?
Mrv_ycgl Prensannesi2020 yoykonun aldık biz indirimden 900tl beğendik yani tekerleri falan güzel kullaninca netleşir ama sağlam duruyo yani
Heisenberg Prensannesi2020 Ayırdığınız bütçe çok kısıtlı değilse mamas papas ürünlerine bakın derim🙏🏻
Kelebek3510 Prensannesi2020 sunny carnaval bebek arabası gri rengini aldık canım 925 tl ye biz çok beğendik bak istersen farklı renkleri var
Pandabekleyenanne Heisenberg mamas papas ocarro jewel oto koltuk kitiyle 4.800 e aldım ama şuan indirim var bakabilirler uygun fiyata düşmüş
yazannesi Pandabekleyenanne bu çok güzel görünüyor, ben de inglesina trilogy düşünüyordum ama buna da tutuldum😍 ağırlığı nasıl kullanım açısından acaba ?
Mrvesebo2903 E bebekten Canyon markasını aldım henuz kullanmadım ama önerebilirim bi sıkıntı olmaz inşallah😊
Duygucuk Kelebek3510 bende aynısını düşünüyorum henüz almadık😊 kullandın mı acaba? Hafifliği nasıl? Diğer travel arabalara göre daha hafif diye duymuştum.
Kelebek3510 Duygucuk canım henüz bebeğim doğmadı nasipse ocakta doğumum kullanmadım ama gerçekten hafif ve sürüşü çok güzel mağazaya gidip bakma şansın varsa bak derim ben çok beğendim açıkçası
Duygucuk Kelebek3510 Ewt bu hafta gidip bakıcaz kısmetse. Bizde 15 Ocak gibi bekliyoruz inşallah 🙏😊 her an sürpriz olur diyede alalım artık diyoruz 🙈