Oap_12 Rana ;) olacak kızımın adi. En güzel, en parlak demek. Hem efendimizin sıfatı hem de cennette bir cicek adiymis
TwinsmomDA Gizemabc Avrupa bile eski isimlerini tekrar tekrar koyuyor bir biz yeni isimler arıyoruz 😂