Sesem Benimde kızım olacak nasipse tek hoşuma giden Liva oldu şimdiye kadar yada Nisan cidden çok zor bir konu.
Gizemabc Ya hanımlar bu sizin zevkiniz tabi ki; ama hep Avrupa özentisi yeni nesil “ilginç” isimler. Hiç hoşlanmıyorum.
Ftszgn Gizemabc ama asel arapça cennetten akan bal ırmağı demek kuranda geçiyor 😊 ela türkçe 😊 bu konuda ben de çok afili isimleri sevmiyorum katılıyorum
TwinsmomDA Gizemabc Avrupa bile eski isimlerini tekrar tekrar koyuyor bir biz yeni isimler arıyoruz 😂