Oznur69 Bİzimde oğlumuz olacak gebeliğim in neredeyse ilk 4 ayı sürekli kusmakla geçti 5.ayımıza kadar da kız biliyorduk detaylı ultırasonda oğlumuz olacağını öğrendik saklamış yavrum hep bizden sürpriz yaptı 😁
Eminemmm Uykuclimon halla halla bende kime sorsam hep kız bebek bekliyor hastaneye kontrole gidiyorum burda yorumlara bakıyorum hep kız nadiren erkek olan çıkıyor
Sultan2 Kızlar benim biri sağda biri solda çok bulandım ama kusmadım aceba benim neyim olacak çok heyecanlıyım ama ilk duam sağlık🥰🤲🏻
Elifaselinannesi Yrnkrm benimkide sağ taraftaydı 10+0 iz kusmam 8 ve 9 haftalarda çok oldu şuan yok sizce erkek mi kızmı?
Seymaa16 Benımde prensesim balım Asel im gelıyor :) bence bu sene Kız senesi şanslı bir anne hissediyorum ilk im kız olucak 🍀💕🌸
Hayraz Civcivim_34 ay bende kusmuyorum 7 haftalık ve yemek yapıp mis gibi yiyiyorum.. kusmazsan erkek mi olur.. batıl inançmi bilemedim🧿🙏🤗
Civcivim_34 Hayraz öyle diyorlar da canım arkadaşım da hamile benimle aynı sayılır haftası onun da midesi hiç bulanmıyordu kendini erkeğe hazırlamıştı ama kızı olucak batıl inanç demek ki ☺️
Happy46 Hayraz alakası yok oğlumda 9 ay kustum hiç geçmedi bulantı hiçmi geçmez ya doğumdan sonra bile hala devam etmişti😁😁
Yrnkrm Eminemmm doktor sağ tarafına cihazı bastırıp ekranda bebek görünürse bebek sağında göremez soluna kaydırırsa solunda yani nasıl anlatayımki ultrason çektirmediniz mi hiç pek anlatamadım ama
Eminemmm Yrnkrm doktor sağ tarafıma koyuyor önce bebegi görüyor bunun cinsiyetle bo alakası var mı ki canim
Yrnkrm Eminemmm yok batıl inanç olduğunu belirtip güldük zaten kuzum 🤗 sordular sağ olursa erkekmiş diye bende benim sağımdaydı ama kızım olcak dedim
Hayraz Happy46 aslında çok simdi siz bunu yazinca dank etti ablamin iki oğlu var ikiside de yemek yapamıyordu kurmaktan 🙄🙄 haklisiniz 🤗