Yrnkrm Mryslny sağdaydı herkes oğlan dedi bitek çok kusarsan kızın olur dediler o tuttu 3 ay mahvolduk kusmaktan😂😂
3birden Yrnkrm Maaşşallh çok erken göstermiş allah hayırlısını versin inş. Biz 29 daha net birşey yok😂😂😂
Hayraz Civcivim_34 ay bende kusmuyorum 7 haftalık ve yemek yapıp mis gibi yiyiyorum.. kusmazsan erkek mi olur.. batıl inançmi bilemedim🧿🙏🤗
my_babe https://hizliresim.com/jqG9EG doktor % 80 kız dedi benimde sağ taraftaydı ve hiç kusma olmadı 16 haftalığız şuan sizce kız mı erkek mi ?
Arzuarzu Ohhh ne güzel😇 bizimde 14+5 te kız gibi dedi ama net bişey söylemedi belirsizlikte beni sinir ediyo😂
Eminemmm Uykuclimon bu sene kız çocuk senesi galiba benimde kizim olucakmis😊adını gulcicek asel diye düşünüyoruz herkesin bebeği sağlıkla gelsin evine huzur bereket getirsin kızlar 😊😊
Uykuclimon Eminemmm aksine banada erkek senesi gibi geliyo ya hatta bi ara anket açmıştım çogunluk erkek 😂
Eminemmm Uykuclimon halla halla bende kime sorsam hep kız bebek bekliyor hastaneye kontrole gidiyorum burda yorumlara bakıyorum hep kız nadiren erkek olan çıkıyor